‌Hjälp med webbplatsen

Jag har problem med hemsidan, vad ska jag göra?

Vänligen skicka ett e-postmeddelande till: info@paulaschoice.se Om möjligt, vänligen ange webbläsaren och vilken typ av enhet (dator, telefon, surfplatta) du använder, samt sidans webbadress (URL). Beskriv sedan problemet och citera felmeddelandet om du får ett.

Jag har ett konto registrerat på er webbplats, men efter att jag loggat in står det hela tiden att jag har angett en ogiltig e-postadress/lösenordskombination. Varför tillåts jag inte att logga in?

Vänligen kontrollera att Caps Lock inte har aktiverats av misstag och försök logga in igen. Om du fortfarande inte kan logga in kan du återställa ditt lösenord.

Använder ni cookies? Kan jag fortfarande handla på paulaschoice-eu.com om jag stänger av mina cookies?

Ja, vår webbplats använder "cookies," särskilda textfiler som temporärt lagrar information på din dator. Vi använder cookies så att du kan lägga till produkter i din varukorg. Om du inte har cookies aktiverade (det vill säga om du har ändrat din webbläsares inställningar så att den inte accepterar cookies) kommer du inte att kunna göra en beställning online.

Varför glömmer varukorgen det jag har lagt till?

Det beror troligtvis på att dina "cookies" är avstängda. För att fungera korrekt behöver Paula's Choice varukorg att du aktiverar cookies i din webbläsare. Att aktivera cookies gör att Paula's Choice-webbplats kan känna igen dig när du bläddrar på vår sida. Om dina cookies är inaktiverade förlorar vår webbplats kontakten med dig och varor kan därmed försvinna från din varukorg.