Frakt & leverans Vad är era fraktkostnader och leveranstider?* FRAKTKOSTNAD LEVERANSTID (MÅN. -LÖRD.) Ordrar under 600 kr 49 kr 3 arbetsdagar Ordrar över 600 kr Gratis 3 arbetsdagar Vi kompenserar för koldioxidutsläpp från transporter Vetenskapen är tydlig – våra val påverkar planetens hälsa. Därför klimatkompenserar vi för koldioxidutsläppen. Dessutom samarbetar vi med branschexperter för att mäta våra utsläpp och vidta åtgärder för att minska vår påverkan på miljön. LÄS MER Hur skickas min beställning? Vi vill att din hudvård ska nå dig i bästa möjliga skick – därför levereras ditt paket med PostNord, direkt hem till dig inom tre arbetsdagar. Vill du hellre hämta hos ombud? Det ändrar du enkelt i PostNord-appen, där du även kan följa din leverans. Jag har ingen svensk leveransadress. Kan ni skicka till ett annat land? Ja. Även om du endast kan ange svenska leveransadresser på paulaschoice.se kan du beställa våra produkter från vilket EU-land som helst och från många andra länder. Danmark: vänligen besök paulaschoice.dk Tyskland och Österrike: vänligen besök paulaschoice.de Nederländerna: vänligen besök paulaschoice.nl Belgien: vänligen besök paulaschoice.be Frankrike: vänligen besök paulaschoice.fr Italien: vänligen besök paulaschoice.it Spanien: vänligen besök paulaschoice.es Övriga EU-länder: vänligen besök paulaschoice-eu.com Schweiz: vänligen registrera dig hos MeinEinkauf.ch och lägg sedan din beställning på www.paulaschoice.de/en. Vänligen se till att du använder MeinEinkauf.ch leveransadress samt den e-postadress som genererats åt dig av MeinEinkauf.ch när du lägger din beställning. USA och Kanada: besök www.paulaschoice.com Andra länder: paulaschoice.se/sv/international/international.html Vad mer behöver jag veta om hur mitt paket kommer att levereras? Så snart ditt paket har skickats får du en bekräftelse via e-post med din faktura och spårningsinformation. Fraktkostnaderna anges i SEK (kr) och kommer att listas separat på din faktura. Alla paket skickas från vårt lager i Tyskland. Har du missat en leverans? Vänligen kontakta PostNord. Om ditt paket inte kommer fram inom den angivna leveranstiden vill vi att du kontaktar oss inom 2 veckor från paketets ursprungliga leveransdatum. Vi kan tidigast reklamera till fraktbolagen 2 veckor efter det ursprungliga leveransdatumet. Efter dessa 2 veckor har vi dessvärre ingen möjlighet att erbjuda någon kompensation.